Mijn volgers

woensdag 4 oktober 2017

Challenge bij Inspiration Destination

Hallo allemaal,
En ook bij Inspiration Destination is de 2-wekelijkse challenge vandaag van start gegaan. Het thema is Anything goes/Alles mag.
Wij hebben deze keer Rick St. Dennis als sponsor en ik heb gekozen voor Priscilla Pilgrim Mouse.
Ik vond het wel een passend plaatje bij de herfst.
Ik heb de stempel ingekleurd met Distress inkt, uitgeknipt en geplakt op een gebroken witte achtergrond.
De basiskaart is van donkerrood linnen cardstock. Daarop heb ik een designpapier gemat uit een oud herfst-knustelpakket van de Lidl. Ook de volgende laag, is uit hetzelfde pakketje. 
Alle randen van elke laag heb ik bewerkt met de distresser en gekleurd met Distress Vintage Photo.
Deze kaart doet mee met de challenge van:
Deep Ocean                           -     Colors of autumn
Simply Papercraft                   -    Anything goes
Papirplaneten                         -     Høstfarger (Fall colours)
AnMaCreatief                        -     Herfst
Scrapbook Stamp Society          -     Anything goes (opt. Use orange and brown)
Crafting from the heart            -     Anything goes
Stempel einmal eins                 -     Herbst
Di's Digi challenge                 -     Autumn
Sparkle and Glitter                 -     Anything goes




8 opmerkingen:

  1. Heel mooi Jolanda :), fijne avond nog
    groetjes Bozena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een grappige digi en leuke kaart geworden....Ik zag hieronder je vogeltje ook rondwiebelen....grappig hoor. Goed bezig geweest.
    'xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card. Thank you for joining us over at Di's Digi Designs and hope to see you again soon.
    Deborah A

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een hele leuke kaart Jolanda
    Bedankt voor het meedoen bij
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Succes en hopelijk tot de volgende keer..

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,
    ik ben bij SNG DT en mag nu jou kaartje kommenteren.
    Nou ik vindt ze erg leuk. Ze is zo mooi gekleurd en het achtergrondpapier past er erg goed bij.
    Thanks for playing with us at the Sparkle and Glitter.
    Good luck!! Michelle (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaart; gezellig dat je meedoet bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda